سیاست نامه حریم خصوصی

«برگزار» به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید. از آنجا که جمع‌آوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیرقابل اجتنابی در ارائه خدمات ما به شما است، لذا به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد «برگزار» در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست نامه حریم خصوصی» و هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط «برگزار» به حساب کاربری شما ارسال می‌شود، ضروری است.

درباره »برگزار«

«برگزار» پلتفرمی است که توسط شرکت «رسید پردازش هوشمند» به شماره ثبت ۵۰۹۶۰۸ ایجاد شده. هدف از ایجاد این پلتفرم برقراری تعامل و ارتباط بین اشخاصی که تمایل به برگزاری رویدادهای غیرحضوری آموزشی، سرگرمی، مشاوره و … دارند با افرادی است که تمایل به شرکت در این رویدادها دارند.

در این سند، منظور از «برگزار» و «ما»، شرکت رسید پردازش هوشمند به شماره ثبت ۵۰۹۶۰۸ است.

تغییرات این سند

این سند ممکن است دستخوش تغییرات و تجدیدنظر شود و در صورتی که اطلاع‌رسانی تغییرات به موجب قانون الزامی باشد، این تغییرات از طریق از طریق سایت «برگزار» به کاربران اطلاع داده خواهد شد. این سند، آخرین بار در تاریخ 1401/04/05 مورد بازبینی و به‌روزرسانی قرار گرفت.

وب‌سایت و سرویس‌های اشخاص ثالث

استفاده از خدمات «برگزار» ممکن است دربردارنده لینک‌های متعلق به اشخاص ثالث نیز باشد. به نحوی که کلیک کردن روی آن‌ها می‌تواند منجر به جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما شود. توصیه «برگزار» این است که علاوه بر این سند و تغییرات آن، سیاست‌های حریم خصوصی (Privacy Policy) لینک‌های متعلق به اشخاص ثالث را نیز به دقت مطالعه کنید. «برگزار» هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که با اشخاص ثالث (اعم از سایر کاربران «برگزار» یا خارج از این خدمات) به اشتراک می‌گذارید نخواهد داشت.

کدام اطلاعات توسط »برگزار« جمع آوری می شوند

  • اطلاعاتی که برای ایجاد حساب کاربری در «برگزار» ضروری است شامل شماره تلفن همراه و رمز عبور (به صورت رمز‌گذاری‌شده) یا سایر اطلاعاتی که شما در اختیار «برگزار» قرار می‌دهید؛
  • مدت و باز‌ه‌های استفاده شما از خدمات «برگزار»؛
  • ما ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کنیم. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. به عنوان مثال ما با استفاده از کوکی می‌توانیم محتوایی را به شما پیشنهاد بدهیم که متناسب با علاقه‌ها و ترجیحات شما باشد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. (برای مثال،Internet Explorer،Google Chrome،Mozilla FirefoxوApple Safari
  • صدا و مکاتبات شما در تماس با تیم پشتیبانی؛

»برگزار« از اطلاعات چه استفاده ای می کند

موارد عمده استفاده از اطلاعات عبارتند از:

  • استفاده از اطلاعات به منظور اجرای قرارداد فعلی یا آتی بین «برگزار» و کاربر یا در مواردی که برای استیفای حقوق قانونی «برگزار» ضروری باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که «برگزار» برای ارائه بهترین محصولات و خدمات، با بیشترین امنیت برای کاربر و همچنین بهبود خدمات نیاز به استفاده از برخی اطلاعات دارد، بنابراین با استفاده از اطلاعات کاربران ممکن است اقدامات ذیل را انجام دهد:
    • ارزیابی عملکرد سرویس «برگزار» و رفع اشکالات آن‌ها در نسخه‌های آتی
    • افزایش امنیت و صحت عملکرد سرویس
    • بهبود تجربۀ کاربری از طریق انطباق با نیازها و شرایط کاربر
    • تحلیل رفتار کاربران در استفاده از سرویس‌ها از جمله در مواجهه با فرآیند ثبت نام و در نتیجه بهبود فرآیند ایجاد یا ورود به اتاق جلسه
    • ارائه خدمات به نحوی که کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصر به فرد، از کلیه امکانات موجود در سرویس استفاده کند.
    • نمایش لیست رویدادهای ایجاد شده و اطلاعات حساب کاربری هنگام ورود به حساب کاربری و نمایش اطلاعات اتصال و نام کاربری هنگام ورود به رویداد
    • اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های خدمات و محصولات، تغییرات مهم در شرایط استفاده از «برگزار» یا سیاست‌نامه حریم خصوصی
    • جلوگیری از هرگونه ارتباط با سرویس «برگزار» برای کاربرانی با Public IP Address خارج از کشور، جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران و همچنین بهبود کیفیت سرویس ارائه شده
    • آموزش تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آن‌ها
    • استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط «برگزار»، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه «برگزار» و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط به منظور دفاع از حقوق و اموال «برگزار» یا کاربران
    • انجام مکاتبات و تماس با کاربران توسط تیم پشتیبانی
    • توسعه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط «برگزار» یا مجموعه شرکت‌های همکار و وابسته به «برگزار»
    • «برگزار» اطلاعات کاربران را برای ارائه‌ی گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران، بدون اینکه به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط باشد، استفاده می‌کند.

اطلاعات در اختیار چه کسانی قرار می گیرد

  • «برگزار» ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات موضوع این سند را در جریان رسیدگی قضایی و/یا در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.
  • چنانچه «برگزار» با شرکتی دیگر ادغام شود یا به ساماندهی مجدد یا به فروش دارایی‌هایش اقدام کند، همچنان تمام اطلاعات شخصی محرمانه باقی خواهند ماند و هرگونه تصمیم به انتقال اطلاعات کاربران یا تغییر سیاست حریم شخصی به اطلاع کاربران خواهد رسید.
  • «برگزار» ممکن است اطلاعات جمع‌آوری شده را با اشخاص ثالثی که به منظور ارائه خدمات به شما، با ما همکاری و فعالیت می کنند نیز قرار دهد. بدیهی است که حدود اطلاعات ارائه شده به این اشخاص، همواره و صرفاً محدود به همان مواردی خواهد بود که در راستای سند استفاده از خدمات «برگزار» با ما همکاری و فعالیت می کنند و این اشخاص صرفاً در چارچوب این سند می توانند اقدام به پردازش یا استفاده از اطلاعات شما نمایند.

امنیت اطلاعات

  • «برگزار» در کشور جمهوری اسلامی ایران مستقر بوده و کلیه اطلاعات جمع‌آوری شده، در دیتاسنترهای مورد تایید سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایران و بر روی سرورهای داخل کشور نگهداری و ذخیره‌سازی می‌گردند که این امر موجب بالا رفتن امنیت اطلاعات خصوصی شما خواهد شد.
  • هر بار ورود به حساب کاربری «برگزار» با استفاده از رمز عبور یک‌بار مصرف (OTP) تنها با دسترسی به شماره تلفن همراهی که از طریق آن در «برگزار»، حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید امکان‌پذیر است.
  • در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به «برگزار» اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به اطلاعات حساب کاربری شما، «برگزار» هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

نگهداری اطلاعات

«برگزار» تا زمانی که به منظور ارائه خدمات به شما نیاز به اطلاعات مذکور در این سند داشته باشد، اقدام به نگهداری از این اطلاعات خواهد نمود. معیارهای تعیین این بازه زمانی عبارت اند از:

  • مدت زمانی که «برگزار» با شما دارای رابطه قراردادی به منظور ارائه خدمات است؛
  • تعهدات قانونی «برگزار» به حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران خود؛
  • نگهداری اطلاعات در مواردی که این امر به منظور حفظ حقوق و منافع قانونی «برگزار»، ضروری و یا به مصلحت باشد.

شفافیت، حق انتخاب و سؤالات حریم شخصی

کاربران مختلف نگرانی‌های مختلفی در خصوص حریم شخصی خود دارند. هدف ما شفافیت کامل در خصوص اطلاعاتی است که جمع آوری می‌کنیم، تا بتوانید در خصوص استفاده‌ای که از آنها می شود حق انتخاب داشته باشید. تصمیم‌گیری در خصوص نحوه دسترسی «برگزار» به اطلاعات شخصی و غیرشخصی شما بر عهده شماست. لطفا هر سؤال، ابهام یا دغدغه‌ای دربارۀ حریم شخصی خود دارید به سادگی از طریق ایمیل support@bargozaar.irبا «برگزار» مطرح کنید. تمامی تماس‌ها و ایمیل‌ها پاسخ داده می‌شوند و تا حد امکان به پیشنهادهای خوب کاربران ترتیب اثر داده خواهد شد.

درخواست های شما

شما می توانید متقاضی هر یک از موارد ذیل در رابطه با اطلاعات شخصی خود باشید:

درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی خود که در اختیار «برگزار» قرار دارد،

درخواست تکمیل اطلاعات ناقص یا اصلاح اطلاعات نادرستی که در اختیار «برگزار» قرار دارد،

درخواست حذف یا محو کردن اطلاعات شخصی؛ در این خصوص «برگزار» درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اطلاعات را حذف یا محو می‌نماید و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد،

اعلام عدم رضایت شما نسبت به جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و توزیع اطلاعات شخصی در مواردی که به موجب قانون این اقدامات مستلزم رضایت شماست، امکان پذیر خواهد بود؛ در این خصوص «برگزار» درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اقدام و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، عدم دسترسی «برگزار» به برخی اطلاعات، ممکن است مانع ارائه تمام یا برخی از خدمات یا عملکرد مناسب وب‌سایت گردد.

شرایط درخواست

شما می توانید درخواست های خود را به نشانی الکترونیکی support@bargozaar.irارسال نمایید.

درخواست شما در هیچ یک از موارد فوق متضمن پرداخت هزینه نمی‌باشد.

در هر یک از موارد فوق، «برگزار» ممکن است اطلاعاتی را به منظور تأیید هویت و حصول اطمینان از حق دسترسی شما به اطلاعات شخصی، درخواست کند. این اقدامات و تدابیر با هدف محافظت از اطلاعات و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما انجام می‌شوند.

«برگزار» هر درخواست را ظرف حداکثر یک ماه پاسخ خواهد داد مگر آنکه پیچیدگی یا تعدد موضوعات بررسی طولانی‌تری را اقتضا کند؛ در این صورت «برگزار»، اطلاع‌رسانی های لازم را انجام خواهد داد.